سومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد در کیش

دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی مناطق آزاد در جزیره کیش گفت: ممکن است دور سوم سال بعد یا به صورت دوسالانه برگزار شود.

به گزارش فرینا، محمدرضا پورمعین، دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی مناطق آزاد در جزیره کیش گفت: با توجه به اینکه دومین دوره مسابقات در ارس برگزار شد ممکن است دور سوم سال بعد یا به صورت دوسالانه برگزار شود.
پورمعین با بیان اینکه دومین دوره مسابقات 24 تا 28 مهرماه در منطقه آزاد ارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 150 فعال برگزیده قرآنی مناطق آزاد ایران در رشته های حفظ، قرائت، اذان و نهج البلاغه برگزار شد.
دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور با بیان اینکه بنا داریم سومین دوره را به صورت جشنواره قرآنی برگزار کنیم، تصریح کرد: این مسابقات در سی رشته فرهنگی، ادبی و قرآنی با ابتکارات در رشته ها و شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای سومین دوره مسابقات مناطق آزاد هستیم، تاکید کرد: با توجه به اینکه به تازگی دومین دوره مسابقات به اتمام رسیده است اکنون در حال برنامه ریزی چگونگی امتیاز بندی و نحوه داوری و آئین نامه سومین دوره هستیم.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو