حوزه گردشگری شهر درگهان قشم توسعه می یابد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حوزه گردشگری شهر تجاری درگهان با اجرای سیاست های این اداره کل و تجربيات ارزشمند مدير امور درگهان قابل تحقق و توسعه است.

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی پس از دیدار با عبدالجواد کمالی مدیر امور درگهان، اعلام کرد: گردشگری و صنایع دستی بندر تجاری درگهان با هدف گذاری در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری اماکن اقامتی و مراکز گردشگری این شهر توسعه خواهد یافت.
وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با تمام توان ماموریت های محول شده از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ایجاد تحول در حوزه گردشگری این جزیره از جمله ارتقای گردشگری شهر درگهان را با استفاده از همراهی مدیریت امور درگهان، محقق خواهد کرد.
جعفری حسینی، از استاندارد سازی زیرساخت های گردشگری در اماکن اقامتی و تفریحی درگهان، برگزاری دوره های آموزشی و فرآیندهای مربوط به حوزه نرم افزاری و سخت افزاری در این اماکن به عنوان بخش دیگری از برنامه های این اداره کل برای توسعه گردشگری شهر تجاری درگهان نام برد.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، حمایت از تعاونی های حوزه گردشگری، برگزاری نمایشگاه ها و افزایش فضاهای فروش صنایع دستی هم از دیگر سیاست هایی است که برای تحول در بخش گردشگری شهر درگهان اجرا خواهد شد.
او اظهارامیدواری کرد که با ایجاد تغییرات یاد شده در حوزه های مرتبط با گردشگری شهر درگهان، مسافران نوروز 97 با درگهانی متفاوت نسبت به دوره های گذشته مواجه خواهند شد.
شایان ذکر است؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم روز دوشنبه به همراه مدیران و کارشناسان این اداره کل با حضور در شهر درگهان راه های ارتقای حوزه گردشگری این بندر تجاری را با عبدالجواد کمالی مدیر امور درگهان بررسی کردند.
شهر درگهان در 25 کیلومتری شهر قشم با داشتن بازار قدیم و مجتمع های جدید یکی از مهمترین شهرهای تجاری جنوب ایران محسوب می شود که در طول سال جمعیت زیادی از نقاط مختلف کشور با سفر به این جزیره و حضور در شهر درگهان، وسایل کورد نیازخود را با قیمت های مناسب از این شهر تجاری خرید می کنند.

امتیاز به خبر :