اولین محموله کمک رسانی ارس به کرمانشاه ارسال شد

رییس ستاد بحران منطقه آزاد ارس از ارسال اولین محموله کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، محبوب ابراهیمی با اعلام این خبر گفت:  هفده قلم کالا به مقدار بیش از بیست هزار و ۳۰۰ عدد طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ارسوندان اهداء شد.
وی افزود: در نخستین ساعات وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، جلسه ستاد بحران منطقه آزاد ارس تشکیل شد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس دستور اطلاع رسانی و جمع آوری اقلام از کمک های مردمی و تهیه مقدار قابل توجهی از کالاهای ضروری از طریق سازمان را صادر کرد.
رییس ستاد بحران ارس گفت: باتوجه به سرد بودن هوا در مناطق زلزله زده و نیاز مبرم به وسایل گرمایشی، لوازم مورد نیاز از جمله پتو، لباس گرم، کفش، شال کلاه و چادر اسکان توسط اقشار مختلف مردم و بخصوص همت اصناف و بازاریان جلفا و منطقه آزاد ارس جمع آوری و بارگیری شد.
وی گفت: اولین محموله کمک های غیرنقدی ارس در قالب دو دستگاه تریلی کشنده، دو دستگاه تویوتا هایلوکس و یک دستگاه وانت نیسان با دستور مدیرعامل سازمان و معرفی به استاندار کرمانشاه جلفا را به مقصد کرمانشاه ترک کرد.
ابراهیمی از تمام اقشار جامعه در منطقه آزاد ارس تشکر کرد و گفت: صاحبان صنایع و کارخانجات فعال در ارس و اصناف و بازاریان این منطقه نقش بسزایی در جمع آوری این میزان کالا داشتند.
وی در پایان گفت: دریافت کمک های مردمی در ستاد فرماندهی آتش نشانی و امداد و نجات ارس همچنان ادامه دارد.
نخستین محموله کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور با بدرقه امام جمعه منطقه آزاد ارس و ارسوندان و همچنین با همراهی تعدادی از امدادگران و نجاتگران سازمان منطقه ارس راهی مناطق زلزله زده شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو