کمک های سازمان منطقه آزاد اروند به مناطق زلزله زده

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان در راستای کاهش مشکلات مردم زلزله زده کالاهایی در اقلام مختلف به ارزش 3 میلیارد ریال برای کمک به حادثه دیدگان همراه با کمک های دیگر ارگان ها منطقه ارسال خواهد کرد.

به گزارش فرینا، عبدالله کعبی اظهار داشت: زلزله اخیر کرمانشاه و مشکلاتی که برای هموطنان ما به وجود آورد مایه تاثر ما شد.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند در راستای کاهش مشکلات مردم زلزله زده کالاهایی در اقلام مختلف به ارزش 3 میلیارد ریال برای کمک به حادثه دیدگان ارسال خواهد کرد.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این کالاها شامل 2 هزار تخته پتو، 10 هزار کیلو خرما و همچنین مواد شوینده و شیر خشک است.
کعبی گفت: همچنین 2 هزار تن کیسه زباله، 1367 کیلو نایلون و 400 میلیون ریال پوشاک گرم به سمت مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در نظر داریم تا به دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد کشور پیشنهاد دهیم تا کمیته ای تشکیل شود که بر اساس آن تمامی مناطق آزاد کشور در امر بازسازی مناطق زلزله زده کمک کنند.
کعبی با بیان اینکه ما کمک به هموطنان حادثه دیده خود را یک وظیفه شرعی می دانیم، عنوان کرد: در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
وی افزود: این آخرین کمک های ما نیز نخواهد بود و تلاش داریم تا بتوانیم کمک های بیشتری را به مردم نیازمند در مناطق زلزله زده برسانیم.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تلاش ما بر این است که مشکلات حادثه دیدگان را کاهش دهیم و در بهتر شدن وضعیت این مردم شریک باشیم و آرزو داریم تا وضعیت مردم زلزله زده کرمانشاه هر چه زودتر بهبود یابد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو