ضرورت هماهنگی ایجاد بین دستگاه های دولتی شهر آبادان

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: یکی از دغدغه ها و علت اصلی مشکلات آبادان همراه و یکدل نبودن مدیران و عدم هماهنگی بین دستگاه های این شهر با یکدیگر است.


به گزارش فرینا،عبدالله کعبی در آئین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر آبادان که با حضور معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه آبادان، معاون عمرانی استانداری خوزستان، فرماندار ویژه، شهرداران جدید و قدیم و مسئولان شهری و استانی در تالار الغدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، یکی از دغدغه ها و علت اصلی مشکلات آبادان را همراه و یکدل نبودن مدیران و عدم هماهنگی بین دستگاه ها در این شهر دانست و گفت: علی رغم وجود پالایشگاه، پتروشمی، بندر، گمرک، شهرک های صنعتی و سازمان منطقه آزاد اروند هنوز نتوانستیم برای ارائه خدمات بهتر به مردم هماهنگی لازم را داشته باشیم، باید از همه فرصت ها استفاده کرده تا در جامعه آرامشی ایجاد شود.
کعبی افزود: در دوره های گذشته فشارهای سیاسی جذب نیرو باعث شده که اکنون شهرداری آبادان توانایی پرداخت حداقل حقوق پرسنل خود را نداشته باشد.
وی ادامه داد: قبل از جنگ تحمیلی فقط پالایشگاه در آبادان وجود داشت اما اکنون فرصت ها و ظرفیت های بسیار زیاد و خوبی در این شهر وجود دارد که می بایست از آن ها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه مشکلات آبادان متعلق به امروز نیست و سالهاست که وجود دارد، گفت:  باید از شهردار جدید در حد ظرفیت های موجود توقع داشت و باید سطح توقع‌مان را بالا ببریم تا شهردار از همه ظرفیت های آبادان استفاده کند.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند، شهردار منتخب شورای اسلامی شهر آبادان را جوانی خوش فکر، تحصیلکرده، بومی این منطقه و فردی توانمند دانست و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند نیز به سهم خود کمک های لازم را برای ارائه خدمات به شهروندان ارائه خواهد کرد زیرا این را نیز وظیفه خود میداند که در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم این منطقه تلاش کند.
کعبی افزود: ما ملزم به ارائه خدمات به شهروندان بوده و به عنوان دستگاهی که با برنامه کار می کند انجام وظیفه می کنیم و تلاش داریم با کمک همه دستگاه‌ها مشکلات را حل کنیم.

 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو