آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی «هرمز هلث» در کیش

چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و توریسم سلامت با هدف معرفی آخرین دستاوردهای تجهیزات پزشکی روز دنیا در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا، چهارمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و توریسم سلامت با هدف معرفی آخرین دستاوردهای تجهیزات دنیای پزشکی و تعامل میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان این تجهیزات با حضور 40 شرکت داخلی و خارجی یا نمایندگان شرکت های خارجی به مدت سه روز در جزیره کیش برپاست.
بنابر این گزارش، این نمایشگاه شامگاه شنبه یازدهم آذرماه با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.
تاکید بر گسترش فعالیت های توریسم درمانی و استفاده از پتانسیل های جزیره کیش در راستای معرفی توانمندی ها پزشکان ایرانی در درمان از مواردی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته می شود.
توریسم سلامت امروزه در جهان به عنوان یکی از بخش های مهم صنعت گردشگری مطرح است و جزیره کیش با در اختیار داشتن پزشکان توانمند و تجهیزات به روز در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش توانمندی لازم در ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشورهای دیگر را دارد.
در ماه های گذشته انجام عمل زیبایی و کاشت مو برای بیماران کشورهای حاشیه خلیج فارس و بیماران اروپایی از جمله فعالیت های توریسم درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره مرجانی کیش محسوب می شود.
چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی وتوریسم درمانی کیش شامگاه یازدهم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت 18 تا 22 از نمایشگاه دیدن کنند.
جزیره کیش با بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر در سال میزبان بسیاری از نمایشگاه ها و همایش های ملی و بین المللی است.




 

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :