تبادل نظر برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

شرایط ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در نشست مرتضی بانک مشاور رییس جمهور با علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

به گزارش فرینا، علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) به همراه سید موسی خادمی استاندار لرستان در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور یافت و با مرتضی بانک دبیر این شورا دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست شرایط ایجاد «منطقه ویژه اقتصادی بروجرد» و تعیین سازمان مسئول جهت طرح در کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
قرار است طرح ایجاد «منطقه ویژه اقتصادی بروجرد» در جلسات آتی کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد مطرح و پس از بررسی به تصویب اعضاء رسیده و در نهایت در شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تصویب نهایی برسد
بر اساس گزارش سازمان مسئول پیشنهادی امید می رود با مقدمات فراهم شده «منطقه ویژه اقتصادی بروجرد» در کوتاه ترین زمان با استقرار گمرک عملیاتی شده و نقش خود را در توسعه استانی و ملی ایفا نماید.
هم چنین جعفر آهنگران مدیر امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست حضور داشت.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو