انتصاب سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش

محمد رضا محمدی به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد.

به گزارش فرینا، در مراسمی که با حضور داود کرمی قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران شرکت عمران، آب و خدمات برگزار شد محمدرضا محمدی با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات معرفی شد.
در این نشست قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نگاه مدبرانه دکترانصاری لاری درگزینش افراد توانمند و مجرب گفت: انتخاب شایسته افراد کارآمد یکی ازاولویتهای اصلی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است وتلاش می شود با پیگیری های مستمر و بهره گیری از حضور مدیران توانمند اهداف عالی سازمان منطقه آزاد کیش در جهت توسعه جزیره محقق شود.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از تلاش های پرهام جانفشان مدیرعامل پیشین این شرکت از محمدرضا محمدی به عنوان مدیری صادق، توانمند و صریح یاد کرد که دارای سوابق اجرایی ارزشمندی درحوزه های شهری و محیط زیست است.
داودکرمی ابراز امیدواری کرد با حضور مدیرعامل جدید شرکت عمران، آب و خدمات و در سایه تعامل خوب کارکنان این مجموعه، شاهد ارتقاء کیفی خدمات رسانی و در نهایت رضایتمندی شهروندان و گردشگران در حوزه های شهری و خدماتی باشیم.
سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات نیز در این نشست ضمن تشکر از خدمات ارزنده پرهام جانفشان از شفافیت در امور، فرآیندسازی و صداقت در گفتار به عنوان مهمترین شاخصه های کاری خود یادکرد و گفت: مستندسازی فرآیندها بر محور قانون یکی از ضرورتهای کاری در این مجموعه است که باید مدنظر همه مدیران و کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به ماموریت این شرکت که بازخورد آن مستقیم در زندگی روزمره شهروندان و گردشگران مشهود است برای ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مردم تلاش خواهیم کرد.
محمدی همچنین از تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت تامین آسایش و رفاه شهروندان و گردشگران خبر داد.
در پایان این نشست حکم انتصاب محمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات توسط قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به وی اعطا شد.
گفتنی است محمدرضا محمدی که دارای کارشناسی زمین شناسی و حقوق و کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری است پیش از این مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان بوده است.
وی که در حال حاضر در مراحل پایانی تحصیل در مقطع دکترای تخصصی مدیریت محیط زیست است از سال 80 تا 83 عضو اصلی هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان همدان، در سال های 83 و84 و مجری طرح ملی شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهر همدان از سال 85 تا 89 بوده است.
معاون فنی و مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان و مدیر کل دفتر فنی استانداری همدان بخشی از کارنامه کاری سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های شهری و محیط زیست است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو