مانور زمستانی منطقه آزاد ارس برگزار شد

طرح رزمایش آمادگی زمستانی یگان های انتظامی، امدادی، اطفایی و اورژانس منطقه آزاد ارس با حضور تمامی نیروهای ستاد بحران ارس و شهرستان جلفا از مقابل ستاد فرماندهی آتش نشانی و امداد نجات ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در طرح رزمایش آمادگی زمستانی یگان های انتظامی، امدادی، اطفایی و اورژانس، گفت: حضور گسترده در این همایش نشان دهنده انسجام، اتحاد و همدلی بین تمام نهادها و ارگان های مستقر در منطقه آزاد ارس، شهرستان جلفا و ستاد بحران منطقه است.
محسن خادم عرب باغی تاکید کرد: واقعیت این است که امداد و نجات منطقه آزاد ارس در حواث طبیعی اخیر کشور از اولین ساعات در صف اول خدمت‌رسانی بوده است و در زلزله اخیر کرمانشاه نیز شاهد خدمت رسانی منطقه آزاد ارس بودیم.
وی افزود: با توجه به امکانات و تجهیزات ستاد امداد و نجات ارس و شرابط حاکم بر منطقه، آماده انجام وظیفه در هر نوع از حوادث احتمالی هستیم.
عرب باغی در پایان گفت: اقدامات ستاد امداد و نجات منطقه آزاد ارس در سال های اخیر قابل تقدیر است و در ادامه نیز آمادگی کامل داریم تا در تمام حوادث طبیعی احتمالی در سراسر کشور نقش آفرین باشیم.
امام جمعه منطقه آزاد ارس نیز در این رزمایش، گفت: نیروهای ماهر امدادی و تجهیزاتی که در این رزمایش حاضرند، توان خدمت‌رسانی در سطح فرا استانی دارند.
سالار سنجری تصریح کرد: فعالیت های گذشته امداد و نجات منطقه آزاد ارس نیز شایسته تقدیر است و امیداریم که با ادامه روند آمادگی، شاهد بروز حوادث و خسارات به مردم نباشیم.
فرماندار شهرستان جلفا نیز در این رزمایش تاکید کرد: فهم مشترک از بحران و مدیریت زمان، اصول اساسی در بحران است که در شهرستان جلفا به عینه قابل مشاهده است.
داود گرشاسبی افزود: علاوه بر تجهیزات باید آمادگی نقش آفرینی در بحران را داشته باشیم که خوشبختانه این آمادگی در امداد و نجات ارس مشهود است.
در ادامه این رزمایش نیز مدیر ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس، ضمن ارائه گزارش از فعالیت های امداد و نجات ارس، به تشریح برنامه های آتی این واحد پرداخت.
محبوب ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح امداد و نجات زمستانی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، اطمینان خاطر گردشگران و سرمایه گذاران را فراهم می‌کند.
گفتنی است، در ادامه این رزمایش، واحدهای مختلف امداد و نجات ارس به همراه یگانهای انتظامی، امدادی، اطفایی و اورژانس شهرستان، آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو