کلنگ ساخت هتل 5 ستاره درمنطقه آزاد چابهار به زمین زده شد

کلنگ ساخت هتل پنج ستاره با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای 102 هزار مترمربع امروز یکشنبه در منطقه آزاد چابهار به زمین زده شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در حاشیه این آیین که با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، فرماندار، مدیرعامل منطقه آزاد، اعضای هیات مدیره، شماری از مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد گفت: ساخت هتل پنج ستاره در این منطقه می تواند به جذب گردشگر داخلی و خارجی کمک کند.
عبدالرحیم کردی افزود: هتل پنج ستاره سدس با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای 102 هزار مترمربع در 2 بلوک A وB در مدت 60 ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: بلوک A هتل سدس با زیر بنای 88 هزار مترمربع شامل رستوران، مجموعه ورزشی، سینما، پارکینگ طبقاتی و شهربازی در 23 طبقه است.
وی ادامه داد: برج هتل در 14 طبقه شامل 88 اتاق 44 سوئیت و 8 رویال سوئیت با زیربنای 42 هزار و 400 مترمربع ساخته می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: زیر برج هتل با زیر بنای 43 هزار و 400 متر مربع شامل رستوران، سینما، مجموعه ورزشی، شهربازی، پارکینگ طبقاتی در پنج طبقه با ظرفیت 824 خودرو طراحی شده است.
کردی اظهار داشت: بلوک B در مجموع با زیربنای 14 هزار و 200 مترمربع شامل هفت طبقه که فضای در نظر گرفته شده برای آن شامل یک طبقه زیر زمین با کاربری انبار و 2 طبقه پارکینگ، سه طبقه تجاری و پنج طبقه رستوران و فودکورت است.
وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف حمایت از سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت های گردشگری در 2سال اخیر مجوز ساخت پنج هتل را صادر کرده است.
وی با بیان اینکه چابهار ظرفیت بالایی برای گردشگری دارد خاطرنشان کرد: کاهش هزینه های سفر به این شهرستان در دستور کار است.
وی گفت: فعالیت های زیادی برای تکمیل زیرساخت های منطقه آزاد چابهار در حال انجام است.
کردی اظهار داشت: شرکت هوایی آساجت منطقه آزاد چابهار به ثبت رسیده است و بزودی خرید سه فروند هواپیمای اختصاصی برای انجام سفرهای داخلی و خارجی در این منطقه آغاز خواهد شد.

امتیاز به خبر :