جاذبه های گردشگری منطقه آزاد ماکو، منبع درآمدی پایدار

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این منطقه با جاذبه های متنوع گردشگری، می تواند به مهم‌ ترین منبع کسب درآمد و عاملی برای رونق اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش فرینا، مهدی عبدالله زاده با بیان اینکه این منطقه به عنوان بزرگترین منطقه آزاد ایران و سومین منطقه آزاد جهان یکی از مقاصد مهم گردشگری در طی چند سال گذشته مطرح شده است افزود: زیبایی ها و نقاط گردشگری و مراکز خرید این منطقه باعث شده است تا مسافران و گردشگران زیادی در ایام مختلف سال و به خصوص روزهای تعطیل به این منطقه سفر کنند.
عبدالله زاده با بیان اینکه این منطقه با کشورهای ترکیه و جمهوری خودمختار نخجوان مرز مشترک دارد عنوان کرد: منطقه آزاد ماکو با جاذبه های متنوع تاریخی و فرهنگی قابلیت بالایی برای توسعه گردشگری دارد و علاوه بر آثار و سایت های تاریخی، منطقه آزاد ماکو با طبیعت زیبا و متنوع، مقصد بسیاری از طبیعت گران و طبیعت دوستان نیز است.
وی ادامه داد: منطقه آزاد ماکو از تنوع جاذبه های گردشگری برخوردار است و نیاز به تامین زیرساخت های مناسب در راستای افزایش جذب گردشگر دارد که از جمله این زیرساخت ها می‌توان به تامین امکانات مناسب برای رونق گردشگری خرید، گردشگری سلامت، تامین هتل و مراکز اقامتی، ساخت مکان های تفریحی و فراغتی، توسعه سیستم های ارتباطی و خدمات رزرواسیون (رزرواسیون انلاین)، مرمت و احیای آثار تاریخی و غیره اشاره کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو