حمایت 8 میلیارد تومانی از باشگاه صنعت نفت آبادان

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از حمایت 8 میلیارد تومانی سازمان منطقه آزاد اروند به باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، پیمان ادیبی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تیم صنعت نفت آبادان که در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:سه سال تیم صنعت نفت در لیگ دسته اول حضور داشت و مردم آبادان از این موضوع ناراحت بودند که چرا تیم محبوشان باید در کنار تیم هایی بازی کند که سابقه ای در فوتبال نداشتند.
وی افزود:بعد از صعود تیم صنعت نفت به لیگ برتر این نگرانی به وجود امد که آیا وزرات نفت از این تیم حمایت خواهد کرد یا نه.
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند تصریح کرد:منطقه آزاد اروند به خاطر علاقه مردم آبادان به این تیم در حد توان خود از این تیم حمایت کرد و در سال نخست مبلغ 50 میلیارد ریال به این باشگاه تزریق کرد.
ادیبی یادآور شد: امسال نیز با پیگیری‌هایی که از سوی باشگاه انجام شد و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند این سازمان تا پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر مبلغ 60 میلیارد ریال برای حمایت از این باشگاه تصویب کرد که در همان ابتدا 40 میلیارد از این اعتبار به باشگاه تزریق شد.
وی افزود: همچنین پس از کسب نتایج خوب تیم صنعت نفت در لیگ برتر و جام حذفی، هیئت‌مدیره سازمان 20 میلیارد ریال مزید بر مبلغ مصوب تصویب و تاکنون 800 میلیارد ریال به این باشگاه تزریق شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو