پایان دور نخست آموزش آشنایی با قانون ارتقاء سلامت نظام اداری

مرحله اول برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با قانون ارتقای سلامت نظام اداری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به پایان رسید.

به گزارش فرینا، سرپرست امور بازرسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در این مرحله از آموزش ها، که در 6 دوره برنامه ریزی و اجرا گردید ۱۴۰ نفر از کارکنان سازمان حضور داشتند.

محمود عربی افزود: براساس نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته از این دوره ها، افزایش زمان آموزش، تکرار دوره های آموزشی مشابه با تنوع مطالب مطرح شده به صورت جلسات کارگاهی و بررسی موضوعات تخصصی از خواسته های شرکت کنندگان در دوره های آموزشی بود و نتایج حاکی از اشتیاق و تمایل پرسنل به برگزاری دوره های مشابه و کاربردی در حوزه سلامت اداری است.

عربی بررسی وضعیت و جایگاه ایران در بین کشورهای عضو سازمان شفافیت بین الملل، روند اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در ادوار گذشته و همچنین شفافیت و قانون‌گرایی از جمله شاخص‌ها را از سرفصل های این دوره ها برشمرد.

وی گفت: با توجه به استقبال کارکنان از برگزاری دوره‌های مذکور برنامه‌ریزی جهت توسعه و گسترش بین سطوح مختلف کارکنان در دستور کار قرار دارد.

این دوره ها با همکاری امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هماهنگی واحدهای آموزش و بازرسی سازمان منطقه ویژه به منظور افزایش و ارتقای سطح آگاهی کارکنان از مقوله سلامت نظام اداری و مسایل مرتبط با آن برگزار شد.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو