اصلاح فضای سبز در شهر قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات اصلاح فضای سبز در برخی خیابان های شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی گفت: فضای سبز و کاشت گل های زینتی نقش مهمی در زیباسازی اماکن عمومی به ویژه برای منطقه گردشگر پذیر قشم دارد.
او گفت: در خصوص بخشی از فضاهای سبز نقاط مختلف سطح شهر قشم که در سال های گذشته ایجاد شده، کارشناسان این مدیریت تصمیم به طراحی نو و اصلاح و زیباسازی آنها نموده اند.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، اصلاح فضای سبز در برخی از بلوارها و خیابانهای سطح شهر از جمله سام و زال، بلوار های 22 بهمن و صیادان و چند خیابان دیگر انجام می شود.
وی همچنین به جا به جایی درختان مزاحم در مناطق شهری اشاره کرد و افزود: جا به جایی درختان با توجه به اینکه بسترسازی مناسبی برای کاشت آنها منظور نشده بود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
امانی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به حساسیت بسیار بالای شهروندان در زمینه حفظ فضای سبز به ویژه نگهداری درختان، به آنان اطمینان داده می شود که هیچ درختی در این فرآیند صدمه نخواهد دید.
به گفته وی، مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان متولی اصلی حوزه فضای سبز جزیره، حراست و نگهداری و توسعه فضای سبز را راهبرد و سیاست اصلی خود می داند و با دقت تمام نسبت به این جا به جایی ها اقدام می کند.
مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم طی دو سال گذشته با کاشت درختان نخل در نقاط مختلف جزیره و گل های زینتی فصلی در جای جای جزیره به ویژه شهر قشم، جلوه ای از فضای سبز زیبا را برای ساکنان و انبوه مسافران و گردشگران این منطقه در جنوب کشور ایجاد کرده است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو