انسجام و همدلی نیاز اصلی این روزهای منطقه آزاد ارس است

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس، انسجام و همدلی را نیاز اصلی این روزهای منطقه آزاد ارس عنوان کرد.

به گزارش فرینا، اسدالله علیزاده در مراسم معارفه ای که بعد از ظهر امروز برگزار شد، گفت: همانطور که سرمایه اصلی سازمان منطقه آزاد ارس، نیروی انسانی این سازمان است، وحدت و همدلی نیروی انسانی نیز می تواند سبب رشد و توسعه هر چه بیشتر ارس شود.
وی تاکید کرد: رابطه مناسب با سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و ارباب رجوع مهم ترین بخش کاری در سازمان منطقه آزاد است و باید با دید مثبت نسبت به سرمایه گذاران، زمینه حضور بیشتر این افراد را در ارس فراهم کنیم.
علیزاده خاطرنشان کرد: امیدواریم به کمک تمام همکاران، چشم انداز سازمان منطقه آزاد را بازتعریف کرده و استراتژی های سازمان را تبیین کنیم تا در مسیر تعالی قدم برداریم.
وی افزود: این موضوع زمانی محقق می شود که به کمک یکدیگر و با پتانسیل های کشورهای همسایه، بتوانیم نسل جدید مناطق آزاد ایران را در ارس پایه ریزی کنیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه برنامه های پیش رو برای بخش های منفصل این منطقه آزاد، ضمن تاکید بر توسعه روزافزون مناطق تصریح کرد: هر 4 بخش منفصل منطقه آزاد ارس باید در اولویت کاری سازمان باشد.
وی در پایان عنوان کرد: مدیریت مشارکتی که در ادامه مسیر خواهیم داشت، باعث می شود که توانمندی پرسنل و مدیران ارس بیشتر مشخص شود.
گفتنی است، مراسم معارفه سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در محل این سازمان برگزار شد و در این مراسم، علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی عالیخانی بازرس ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد ارس حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو