برگزاری همایش پیاده روی کارکنان بندر شهید رجایی به مناسبت دهه فجر

همزمان با چهارمین سال از دهه مبارک فجر سال 96، همایش پیاده روی با حضور مدیران ارشد و کارکنان بنادر و دریانوردی هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این همایش که به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در روز چهارم دهه مبارک فجر برگزار شد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این برنامه که حدود دوساعت به طول انجامید، پس از پیاده روی در محوطه اداری و پیمودن مسیر 1000 متری، در زمین ورزشی مهمانسرای بندر شهید رجایی، گردهم آمدند تا صبح کاری یکی از روزهای زمستانی و خوش آب و هوای سواحل خلیج فارس را با شور و نشاطی مضاعف آغاز کنند.

در ابتدای این مراسم که به همت روابط عمومی و کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و رییس کمیته ورزش این اداره کل به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف کشور به ویژه اقتصاد و تجارت پرداخت و گفت: استقلال کشور ایران از بیگانگان به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بوده است که برای رسیدن به این جایگاه مدیون رهبری های امام راحل و جانفشانی های شهدا عالیقدر و والامقام هستیم.

اله مراد عفیفی پور با بیان اینکه طی 40 سال گذشته انواع تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی از سوی کشورهای غربی اعمال شده است، افزود: این تحریم ها به خاطر این همین دستیابی ایران به نعمت بی بدیل استقلال بوده و به همت جوانان و تلاشگران خدوم کشور از جمله زحمتکشان صنعت حمل و نقل دریایی و بنادر بازرگانی که کانون اصلی تجارت بین المللی هستند، توانسته ایم بحران ها را پشت سر بگذاریم.

عفیفی پور از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان یکی از افتخارات و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: علاوه بر این، در غرب و شرق استان هم تغییرات و تحولات چشمگیری در حوزه دریایی و بندری را شاهد هستیم؛ هر چند برای رسیدن به وضعیت مطلوب هنوز جای کار و تلاش بسیار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: برای تقویت رفاه و معیشت ساحل نشینان خلیج فارس و سواحل مکران اقدامات قابل توجهی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته است که در قالب برنامه های افتتاحیه و بهره برداری از این پروژه ها، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نائب رییس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در صنعت حمل و نقل دریایی، گفت: به مناسبت گرامیداشت این روزهای مبارک، برگزاری 14 برنامه مختلف ورزشی در مجموعه بنادر و دریانوردی پیش بینی شده است.

محمود صابری افزود: به همت کمیته ورزش و با همکاری روابط عمومی تاکنون 5 برنامه اجرا شده و 9 برنامه دیگر نیز تا پایان دهه فجر برگزار خواهد شد.

صابری گفت: امروز جمع چشمگیری از مدیران و کارکنان بزرگترین بندر تجاری کشور با حضور همایش پیاده روی که یکی از همین برنامه های 14 گانه است، همبستگی و وحدت خود را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش، پس از برگزاری یک مسابقه پیرامون مباحث انقلاب اسلامی و انجام قرعه کشی، به بیش از 40 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو