منطقه ویژه نمین فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری خارجی

استاندار اردبیل گفت: منطقه ویژه اقتصادی نمین به دلیل دارا بودن شرایط خاص و امتیازات فراوان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی است.

به گزارش فرینا، اکبر بهنامجو در آیین کلنگ‌زنی پروژه ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: منطقه ویژه اقتصادی نمین به دلیل دارا بودن شرایط خاص و امتیازات فراوان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی است.

بهنامجو گفت: استان اردبیل استعداد‌های بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری‌، کشاورزی، صنعتی و معدنی به ویژه صنایع تبدیلی و تکمیلی دارد.

وی افزود: جهت تسریع‌ در انجام عملیات‌های عمرانی بعد از این مراسم کلنگ‌زنی در استان انجام نمی‌شود تا اجرای عملیات‌های عمرانی قوت بگیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اشتغالزایی این پروژه در فاز اول هزار و 500 نفر به صورت مستقیم خواهد بود افزود: همه ما مصمم هستیم که این پروژه تاثیر بسزایی در اقتصاد شهرستان نمین و استان اردبیل دارد و باید در کمترین زمان به نتیجه برسد.

50 میلیارد ریال برای احداث راه منطقه ویژه اقتصادی هزینه خواهد شد

بهنام‌جو ادامه داد: در 3 ماه گذشته بازدیدهایی از منطقه ویژه اقتصادی نمین انجام شد و مصوب کردیم که زیرساخت‌های این منطقه از محل اعتبارات استانی تامین شود.

رئیس شواری اداری استان اردبیل افزود: در ابتدای ورود به استان قولی به مردم دادیم که در اوایل تابستان سال 97 منطقه ویژه اقتصادی نمین فعالیت خود را آغاز کند که خوشبختانه این قول محقق می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: همدلی بین مسؤولین استان اصلی‌ترین عامل در روند رو به رشد پروژه‌ها هست و ادامه‌دار بودن این روند می‌تواند دیگر مشکلات استان را حل نماید.



امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو