هیچ کس منکر پیشرفت های 4 سال اخیر ارس نیست

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: هیچ کس منکر پیشرفت های 4 سال اخیر سازمان منطقه آزاد ارس نبوده باید مسیر توسعه با سرعت بیشتر پیموده شود.

به گزارش فرینا، محمد حسن نژاد در این مراسم گفت: انتظار ما از مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس، آبادانی و سرافرازی منطقه آزاد ارس است. 
وی تصریح کرد: احداث فرودگاه منطقه آزاد ارس، اصلی ترین نیاز منطقه آزاد ارس است و به همراه آن ارس نیاز به راه اندازی گمرک نوردوز و ساخت بزرگ راه جلفا – مرند و توسعه راه آهن دارد. 
حسن نژاد خاطرنشان کرد: توسعه منطقه آزاد ارس در گرو همدلی و همکاری مسئولان سازمان منطقه آزاد با مسئولان منطقه و مردم است و امیدواریم در دوره جدید مدیریتی سازمان منطقه آزاد ارس نیز شاهد این همدلی و همکاری باشیم. 
گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور برخی از مسئولان کشور، استان و منطقه و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و در این مراسم ضمن اعطای حکم محسن نریمان، از مدیرعامل سابق و سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس نیز تقدیر شد.

امتیاز به خبر :