اعضای تیم هفت سنگ ارس به اردوی تیم ملی دعوت شدند

مسئول ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد ارس از راه یابی اعضای تیم هفت سنگ منطقه آزاد ارس به اردوی تیم ملی هفت سنگ کشور، خبر داد. 

به گزارش فرینا، حامد خانمرداری، با اعلام این خبر گفت: اعضای تیم هفت سنگ منطقه آزاد ارس که به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حاضر بودند، به اردوی تیم ملی هفت سنگ کشور، دعوت شدند. 
خانمرادی افزود: تیم هفت سنگ منطقه آزاد ارس موفق شد تا در پایان رقابت های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی ) و در بین 27 تیم شرکت کننده، جزو 6 تیم برتر این دوره از رقابت ها قرار بگیرد. 
وی گفت: تیم هفت سنگ منطقه آزاد ارس، تنها تیم از استان آذربایجان شرقی است که در سال های اخیر موفق به حضور در بین 6 تیم برتر کشور شده است. 
مسئول ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه تیم منطقه آزاد ارس، نماینده ای نیز در بین داوران این دوره از مسابقات داشت، افزود: مهسا عبدی نایب رییس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی تنها نماینده استان به عنوان داور به این مسابقات دعوت شده بود.
خانمرداری گفت: رقیه بی غم، فاطمه صفری، فاطمه پیغامی، آیلین تقی زاده، ثنا اخضری و آیلین صبری به عنوان بازیکن اعضای تیم هفت سنگ منطقه آزاد ارس را تشکیل می دهند.
وی افزود: ربابه عتیق به عنوان مربی و خدیجه یعقوبی به عنوان سرپرست نیز این تیم را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی می کردند. 
گفتنی است، مسابقات قهرمانی کشور هفت سنگ ( انتخابی تیم ملی ) در آبادان برگزار شد.


 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو