منطقه ویژه کاوه محیطی مناسب برای جذب سرمایه گذار

سرپرست معاونت شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: وجود منطقه ویژه اقتصادی کاوه و ظرفیت بالای تولیدی و صنعتی در این منطقه از جمله امتیازات شهرستان ساوه برای جذب سرمایه‌گذار است.

به‌گزارش فرینا، داود ناصری‌امید در جریان بازدید از روند اجرایی سوخت باسکول 60 تنی هاب سوخت منطقه‌ ویژه اقتصادی کاوه افزود: هدف از راه‌اندازی این باسکول تسریع در روند مربوط به صادرات بوده، در حال حاضر یک باسکول در هاب سوخت فعال است که راه‌اندازی دومین باسکول علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، میزان رضایتمندی صادرکنندگان را هم به همراه دارد.

ناصری‌امید گفت: هاب سوخت سال گذشته در زمینی به مساحت 18 هتکار راه‌اندازی شده است که روزانه حدود 100 تانکر سوخت از این مرکز صادر می‌شود و هم‌اکنون یک دستگاه باسکول 60 تنی دیگر هم در هاب سوخت منطقه ویژه اقتصادی کاوه در حال ساخت و نصب است.

وی افزود: فراهم کردن شرایط برای سرمایه‌گذاری سبب رونق و تحکیم اقتصادی ایران با دیگر کشورها شده به‌گونه ای که هم‌اکنون بیشترین صادرات را به کشورهای عرق، افغانستان و پاکستان داریم.

سرپرست معاونت امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: وجود ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی بالا که حاصل فعالیت بیش از 500 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ساوه، قرار گرفتن در کریدورهای اصلی کشور و وجود منطقه ویژه اقتصادی کاوه بوده از جمله امتیازات این شهرستان برای جذب سرمایه‌گذار و صادرات در این منطقه است.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو