سرمایه گذاری یک شرکت استارت آپ در قشم

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم از جذب سرمایه گذاری 62 میلیارد ریالی یکی از شرکت های استارت آپی مستقر در این مرکز خبر داد.

به گزارش فرینا، سیده مهدیه فلاحی گفت: شرکت «فناوران پردیس پاسارگاد قشم» به عنوان یک شرکت استارت آپی مرکز بین المللی رشد واحدهای فناوری سازمان منطقه آزاد قشم با فعالیت در حوزه پرداخت های الکترونیکی موفق به جذب 62 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.

به گفته وی، شرکت یاد شده با حدود 20 ماه فعالیت در مرکز بین المللی رشد قشم توانست با واگذاری ۴۰ درصد از سهام خود به شرکت «گسترش فناوری و ارتباطات سینا» از شرکت های وابسته به بنیاد مستضعفان، این میزان سرمایه را جذب کند.

مدیرمرکز بین المللی رشد قشم با اعلام اینکه قرارداد نهایی این سرمایه گذاری در آینده ای نزدیک در قشم امضا می شود، افزود: ارزش این شرکت استارت اپی با گذشت 20 ماه فعالیت در این مرکز از ۶۰ میلیون ریال به بیش از ۲۰۷ میلیارد ریال افزایش یافته است.

او تاکید کرد: حمایت از شرکت های نوپا و ترویج فرهنگ کارآفرینی از اهم فعالیت های مرکز بین المللی رشد قشم است و امیدواریم این اتفاق مهم برای دیگر شرکت های استارت آپی فعال و مستقر در این مرکز بیافتد.

بنا به این گزارش، مرکز بین المللی رشد قشم در برنامه سیاست حمایتی خود از شرکت های استارت آپ در این مرکز، آذر ماه امسال نخستین همایش کارآفرینی آستارت آپ گرایند را با حضور سه شرکت برتر کشور در بخش های موبایل، رزرواسیون بین المللی هتل و‌ پرواز در ایران و همچنین برترین بازی سال ۹۵ از نگاه مخاطبان در زمینه کلمات و دانستنی های جشنواره وب و موبایل ایران را برگزار کرد که اطلاعات ارزشمندی در این همایش به مخاطبان ارائه شد.
 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو