ارائه خدمات به گردشگران کیش با اپلیکیشن جامع جزیره کیش

گردشگران کیش در نوروز 97 می توانند خدمات جامع گردشگری را با نصب اپلیکیشن جامع جزیره کیش دریافت کنند.

به گزارش فرینا، امیر سوداگران مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اپلیکیشن جامع جزیره کیش با هدف تسهیل مدیریت و برنامه ریزی سفر و ارتقاء کمی و کیفی خدمات دهی به گردشگران، راه اندازی شده است.
امیر سوداگران افزود: این اپلیکیشن دارای سیستم موقعیت جغرافیایی است و برای استفاده بر روی سیستم های عامل Android و iOS طراحی شده که از طریق آدرس اینترنتی app.kish.ir قابل دریافت است.
وی با بیان اینکه در این اپلیکیشن علاوه بر معرفی مصور، اطلاعات طبقه بندی شده تمامی مراکز گردشگری مانند تفریحات و سرگرمی ها، رستوان ها و کافی شاپ ها، هتل ها و مراکز اقامتی، جاذبه ها و اماکن دیدنی، بازارها و مراکز خرید، قابلیت خرید آنلاین و مستقیم خدمات بهمراه مشاهده نقطه نظرات دیگر کاربران ارائه شده است گفت: از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن، مشاهده آخرین اطلاعات جشنواره ها و رویدادها، سفرهای هوایی و دریایی و پیش بینی وضعیت آب و هوا بهمراه تخفیف ها و حراجی های اصناف است. همچنین مشاهده اطلاعات مکانی و مسیریابی پیاده و سواره بر روی نقشه براحتی قابل دسترسی است.
به گفته امیر سوداگران، جستجوی پیشرفته کلیه مراکز گردشگری بر اساس کلید واژه، ثبت دیدگاه و امتیازدهی به مراکز گردشگری و اشتراک گذاری آن در شبکه اجتماعی، مشاهده و خرید آنلاین بلیط سینما، جستجو و خرید آنلاین بلیط هواپیمایی کیش ایر، اطلاع از مراکز گردشگری اطراف به تفکیک مسافت و نوع خدمات، ثبت شکایت از طریق اسکن بارکد واحد صنفی و مشاهده پیش بینی وضعیت آب و هوا از دیگر قابلیت های اپلیکیشن جامع جزیره کیش است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از فرا خوانی تاکسی، جستجو و خرید آنلاین بلیط سفرهای دریایی و مشاهده و پرداخت آنلاین جرائم راهنمایی و رانندگی به عنوان قابلیت هایی یاد کرد که به زودی به این اپلیکیشن اضافه می شود.
گفتنی است تسهیل در مدیریت و برنامه ریزی سفر، کاهش هزینه ها و ارتقاء کیفیت سفر با حذف واسطه ها، بهره مندی از دیدگاه دیگر گردشگران در شبکه اجتماعی، دسترسی آسان و بدون محدودیت های زمانی و مکانی به اطلاعات گردشگری، و کسب امتیاز و بهره مندی از مزایای باشگاه مشتریان از مزیت های این اپلیکیشن است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو