افزایش نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کیش

تیم ویژه نظارتی مرکز توسعه سلامت کیش برتمامی اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، مجموعه های اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی ،بهداشتی به صورت مستمر نظارت می کند.

به گزارش فرینا، رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: در طرح بسیج سلامت نوروزی با تشکیل تیم ویژه نظارتی مرکز توسعه سلامت ، برنامه بازرسی به صورت مستمر در تمام ایام نوروز و روزهای تعطیل انجام می شود.
دکتر محمدرضا رضانیا افزود: در راستای تشدید نظارت و پایش سلامت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی در بهمن ماه سال جاری 849 مورد بازدید انجام شده و توصیه های لازم به
وی با تشریح طرح بسیج سلامت نوروری تصریح کرد: این اکیپ ها موظفند پوشش نظارتی کامل را بر اماکن اقامتی و مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی به خصوص مراکز واماکن حساس داشته باشند.
رضانیا با تاکید بر این که مسافران از خوردن غذا و آشامیدنی ها در رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنندامتناع کنند یاد آور شد : پرسنل مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی و اماکن اقامتی و اماکن عمومی باید کارت بهداشت داشته باشند.
رییس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران شماره تلفن 09366858085در تمامی ساعات شبانه روز وشماره 07644423311در وقت اداری آماده پاسخگوی شکایات بهداشت محیطی هستند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.