برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کیش برای ایام نوروز ۹۷

مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش برنامه‌های نوروز ۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، علیرضا نجابت مدیر کل صدا و سیما با اشاره به فرا رسیدن سال نو و ایام تعطیلات نوروز گفت: با توجه به اینکه جزیره کیش مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان است، صداوسیمای مرکز کیش با هدف اطلاع رسانی، تفریحی و سرگرمی و ایجاد شادابی و نشاط در بین ساکنان کیش و گردشگران ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی را برای سال 97 تهیه کرده است.
وی گفت: ویژه برنامه پیک بهار در آخرین چهارشنبه سال ساعت 18:00 از رادیو کیش پخش خواهد شد.همچنین برنامه رادیویی   هفت سین ویژه تحویل سال 97 به مدت 120 دقیقه 29 اسفند در قالب اجرای استودیویی و محیطی با حضور گزارشگر برنامه در جوار مزار شهدای گمنام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) جزیره کیش و با حضور هنرمندان پخش می شود.
مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش افزود: برنامه زنده صبحگاهی رادیویی بهار جزیره نیز در 13 برنامه 180 دقیقه ای از اول نوروز 97 تا  13 فروردین همه روزه ساعت 9 تا 12 از رادیو کیش پخش می شود.
نجابت افزود: ویژه برنامه رادیویی نوروز کیش در 13 برنامه 180 دقیقه ای از اول فروردین تا 13 فروردین همه روزه ساعت 18 تا 21 از رادیو کیش پخش می شود.
مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش گفت: ویژه برنامه رادیویی آوای بهار در 13 برنامه 45 دقیقه ای از اول فروردین 97 تا 13 فروردین از  17 از رادیو کیش پخش می شود.
نجابت گفت: در ایام نوروز واحد رادیو بیش از 90 ساعت ویژه برنامه نوروزی تولید و پخش خواهد کرد.
 وی گفت: ارتباط زنده رادیویی با شبکه های سراسری و مراکز استان ها، معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش به هموطنان در برنامه های رادیویی انجام خواهد شد.
علیرضا نجابت گفت: ویژه برنامه بوی بهار لحظه تحویل سال 97 روز 29 اسفند به مدت 240 دقیقه از ساعت 16:30 تا 20:30 از سیمای کیش پخش می شود.
دعوت از چهره های هنری و ورزشی جزیره ، اطلاع رسانی وضعیت جوی، تهیه گزارش از مسافران نوروزی، گزارش از مشاغل خاص در لحظات تحویل سال ، ارتباط با کاروان های راهیان نور ، برگزاری مسابقه تصویری ، نوروز خوانی و دعوت از شاعران برجسته از بخش های این برنامه است.
وی گفت: برنامه بوی بهار از اول فروردین 97 تا 13 فروردین ساعت 11 تا 12 از سیمای کیش بصورت زنده پخش خواهد شد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو