برگزاری کارگروه استانی رفع چالش ها در منطقه ویژه پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از برگزاری کارگروه استانی بررسی مسائل و مشکلات در این منطقه ویژه خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید زرندی با اعلام این مطلب افزود: در این کارگروه سه موضوع جابجایی سایت زباله، دیوارکشی اطراف فرودگاه و سند اراضی مورد بررسی گرفت.

زرندی افزود: مدیریت زباله در حلقه دره به صورت سنتی و دفن آن در اراضی فرودگاه پیام نه تنها از لحاظ زیست محیطی آسیب های جدی به محیط زیست و منابع زیرزمینی می زند بلکه یکی از عوامل تهدید کننده پروازهای مسافربری است و انتشار بوی نامطلوب حاصل از دفن زباله چهره نازیبایی به فرودگاه پیام داده به نحوی که به محض پیاده شدن مسافران از هواپیما و استشمام بوی نامطبوع خاطره خوبی از پرواز به البرز نخواهند داشت.

وی در ادامه به دیوار کشی اطراف فرودگاه اشاره کرد و گفت: به دلیل ادعای بعضی از افراد محلی دیوار کشی اطراف فرودگاه به کندی پیش می رود هر چند بر اساس مستندات بعضی از افراد مدعی مالکیت زمین های اطراف فرودگاه در سال های گذشته از این بابت مبالغی دریافت کرده اند با این حال با ادعاهای واهی مانع از پیشرفت کار می شوند.

تعیین تکلیف سند اراضی فرودگاه از دیگر موضوعات نشست بود که استاندار و معاونان استانداری بر تسریع در سه موضوع یاد شده تاکید نمودند.

گفتنی است؛ در این کارگروه علاوه بر استاندار مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، حفظ محیط زیست، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و شهرداران اطراف محدوده پیام حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو