افتتاح چهارمین نمایشگاه کارآفرینی زنان در منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نمایشگاه از برگزاری نمایشگاهای مختلف در این منطقه به صورت گسترده و در سطح بین‌المللی خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین فروزان در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه کارآفرینی زنان در منطقه آزاد ماکو در بر لزوم توجه جدی به اقتصاد مقاومتی تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: خانواده ها نقش کلیدی در تقویت اقتصاد جامعه دارند ولی متاسفانه این اصل در چند سال اخیر به فراموشی سپرده شده است.

فروزان بر پتانسیل های غنی بانوان و دختران جوان منطقه آزاد ماکو اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه های توانمندی های بانوان در این منطقه نشان دادن این توانمندی ها و ایجاد زمینه‌های بازاریابی و عرضه محصولات خود به بازار هدف است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد حضور نمایندگانی از کشورهای ترکیه و جمهوری خودمختار نخجوان در نمایشگاه های آتی منطقه آزاد ماکو خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین از برگزاری نمایشگاه ها با حضور هشت استان همسایه منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: امیدواریم این اقدامات در جهت شکوفایی اقتصاد منطقه تاثیرگذار باشد.

فروزان افزود: سازمان منطقه  آزاد ماکو با برگزاری ۴ دوره نمایشگاه در سال جاری توانسته است در راستای تقویت مشاغل خانگی، گام های اساسی بردارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو مشاغل خانگی را عاملی تاثیرگذار در کم شدن معضلات اجتماعی عنوان کرد و گفت: این نوع مشاغل که به خودی خود یک کار جهادی حساب می شود می‌تواند از بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه جلوگیری کرده و در راستای شکوفایی آن تاثیر گذار باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.