اجرای 18 پروژه فعال پژوهشی در سازمان منطقه ویژه پارس

مدیر امور پژوهشی و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از اجرای 18 پروژه مطالعاتی و پژوهشی طی دو سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد.

به گزارش فرینا، پور محمد شاهینی گفت: بسیاری از این طرح‌ها اتمام شده و برخی با توجه به ماهیت مطالعاتی آنها کماکان در حال اجرا هستند که در حوزه‌های مهندسی تا امور اجتماعی دسته بندی می‌شوند.

شاهینی افزود: تعداد 9 پروژه که از سال‌های قبل مغفول رها شده بود نیز به همت این امور اجرا و به اتمام رسیده است.

وی گفت: ۱۶پروژه تحصیلات تکمیلی که جامعه آماری و یا مورد مطالعاتی آنها سازمان منطقه ویژه پارس بودند نیز در سال گذشته توسط امور پژوهش مورد حمایت قرار گرفتند و طی سال آینده واحد‌های متقاضی سازمانی وظیفه دارند تا نتایج به کارگیری پژوهش‌های درخواستی خود را به این مدیریت به صورت گزارش ارا‌یه دهند.

 

حمایت از تولیدات پژوهشی

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین حمایت از تولیدات پژوهشی و فناوری کارکنان شامل؛ تالیف کتب، مقالات و ... را از سایر فعالیت‌های امور پژوهش در سال گذشته عنوان کرد و افزود: از انتشار  ۹  جلد کتاب نویسندگان استان بوشهر توسط این امور در سال گذشته حمایت شد.

دبیر هشتمین جشنواره پژوهشی وزارت نفت در پایان، حضور کارکنان در سمینارها و همایش‌های معتبر و مورد تایید امور پژوهشی وزارت و شرکت ملی نفت را از دیگر فعالیت‌های این واحد در سال گذشته عنوان کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو