افتتاح یک سالن سینما توسط علی جنتی در قشم

مدرن ترین سینمای جنوب کشور در قشم با عنوان «سینما سیتی» با حضور علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و‌ارشاد اسلامی و رئیس دفتر رئیس جمهوری وسرپرست نهاد ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش فرینا، سینما سیتی در طبقه فوقانی مجتمع تجاری سیتی سنتر 2همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر به بهره برداری رسید.
این سینما با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه نیاز پیوست فرهنگی در فعالیت های عظیم، در دو مجتمع سیتی سنتر 1 و 2 با 400 متر مربع فضای مناسب و ظرفیت پذیرش 276 تماشاگر ساخته شد و از امروز با داشتن امکانات پیشرفته ترین نمایش شامل پرده 60 متر مربعی اکران، سیستم دالبی، صندلی های بسیار مناسب و سیستم دیجیتال فعالیت خود را آغاز می کند.
امکانات پیشرفته سینما سیتی قشم این سینما را در زمره مدرن ترین سینماهای کشور و هم‌تراز با پردیس کورش تهران و سینمای مجتمع خلیج فارس شیراز قرار داده است.
قرار است در این سینما که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است علاوه بر نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران، ویژه برنامه هایی از قبیل مسابقات معتبر ورزشی و نمایش فیلم های روز سینمای جهان نیز اکران شود.
بنا به این گزارش، سینما سیتی قشم روز پنجشنبه 17 اسفند ماه با حضور علی جنتی رئیس دفتر رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان شهرستان و استقبال عموم افتتاح شد.
بعد از سال ها انتظار مردم قشم برای تماشای فیلم در سالن سینما، با راه اندازی این مرکز فرهنگی، این پس ساکنان این جزیره می توانند از ساعت های فراغت خود برای تماشای فیلم های مطرح سینمای ایران و جهان استفاده کنند.
شایان ذکر است سوم فروردین ماه امسال نیز سالن آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با فراهم کردن امکان نمایش فیلم های سینمایی، بهترین های تولید شده ایران را در این سالن با عنوان «سینما خلیج فارس» به نمایش درآورده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو