دیدار مدیرعامل کیش با کارگران جزیره کیش و تقدیر از خدمات آنان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان سال جاری و در آستانه سال نو در نشستی صمیمانه از خدمات کارگران جزیره کیش تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، محمد ابراهیم انصاری لاری به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای شورای شهر در نشستی صمیمانه با کارکنان فضای سبز و پاکبان های جزیره کیش دیدار کرد و به گفت و گو پرداخت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع این قشر خدوم، بر اهمیت نقش کارگران در زیباسازی منظر شهری و پاکیزگی جزیره کیش به عنوان ویژگی بارز این منطقه آزاد تاکید کرد.
وی با بیان اینکه زیبایی جزیره کیش مرهون تلاش های کارگران است گفت: اینکه گردشگران در سفر به جزیره کیش از پاکیزگی و زیبایی شهر لذت می برند و امروز شاهد هستیم این منطقه آزاد کشور از لحاظ فضای سبز و منظر زیبای شهری در کشور دارای اعتبار شده به دلیل زحمات شبانه روزی کارگران و پاکبان ها است.
دکتر انصاری لاری ضمن قدر دانی از خدمات این قشر زحمتکش گفت: در گزارش عملکرد پیمانکاران در خصوص ارائه خدمات رفاهی به کارگران مواردی اعلام شد که امید است اجرایی شده باشد. در مورد نظارت بر عملکرد پیمانکاران نیز با وجود اینکه برخی امور از طرف سازمان به پیمانکاران واگذار شده است اما نظارت های حمایتی بر وضعیت کارگران را مد نظر قرار می دهیم.
وی در ادامه با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات هم نسبت به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران موظف هستند از پیمانکاران خواست مناسباتشان با کارگران بر محور عدل و انصاف باشد و در خصوص ایفای تعهدات و پرداخت مطالبات کارگران جانب انصاف را رعایت کنند.
ساماندهی کمپ سحر به منظور تامین رفاه بیشتر و ایجاد انگیزه و دلگرمی برای کارگران، امکان سنجی در خصوص استقرار داروخانه و اختصاص 4 واحد اقامتی به عنوان مهمانسرا برای سفر خانواده های کارگران از موضوعات مورد درخواست کارگران بود که دکتر انصاری لاری در این خصوص قول مساعد داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان از بخش های مختلف کمپ سحر بازدید کرد و در خصوص بررسی مشکلات این مجموعه اقامتی دستوراتی صادر کرد.
گفتنی است دکتر انصاری لاری در آستانه سال جدید با اهدای پاداش به کارگران و پاکبان های جزیره کیش از خدمات این قشر پر تلاش تقدیر کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو