توریسم درمانی با تاسیس دهکده سلامت در کیش عملیاتی می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مرکز سرطان کیش گام نخست برای احداث دهکده سلامت است.

به گزارش فرینا، محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه برگزاری نخستین سمپوزیوم سرطان گفت: با هدف گذاری های انجام شده ایجاد مرکز سرطان گام نخست برای ساخت دهکده سلامت در جزیره کیش است.
وی افزود: سرمایه گذار برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده است و هم اکنون در مرحله مطالعاتی و بررسی جا نمایی این دهکده هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تلاش می کنیم تا اردیبهشت ماه سال آینده مراحل اجرایی این مرکز بزرگ سلامت آغاز شود افزود: این دهکده دارای حلقه های مختلف است که باید همه بخش ها برای شکل گیری کلیت طرح بررسی و پیش بینی شود.
انصاری لاری ایجاد مرکز سرطان را یکی از ضروریات تاسیس دهکده سلامت در کیش برشمرد و ابراز امیدواری کرد برگزاری نخستین همایش سرطان با حضور اساتید و متخصصان این حوزه، شروع خوبی برای ایجاد دهکده جامع سلامت در کیش باشد.
وی خاطر نشان کرد: مرکز سرطان کیش تا اوایل خرداد ماه سال آینده با فراهم شدن تجهیزات لازم و تخصصی و بهره گیری از حضور متخصصان برجسته داخلی و بین المللی ماهیت عملیاتی پیدا می کند و امیدواریم همزمان با این پروژه، درمان های جدید سرطان با استفاده از روش ها و ابزار نوین جراحی در کیش محقق شود.
گفتنی است نخستین سمپوزیوم بین المللی سرطان جزیره کیش با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمودی و دکتر ایمانی مشاوران وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، پروفسور جوان استاد دانشگاه وین و دبیر علمی همایش، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره و پزشکان و اساتید داخلی و خارجی در زمینه سرطان با هدف ایجاد مرکز درمان سرطان (KCC) در کیش برگزار شد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو