خدمات رسانی گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه در تعطیلات نوروز

رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: این گمرک با برقراری شیفت‌های کشیک در تعطیلات نوروزی هم به واحدهای صنعتی، تولیدی و صاحبان کالای مستقر در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش فرینا، حسین شریفی افزود: با توجه به اهمیت ترخیص سریع کالاهای اساسی و ضروری و همچنین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنایع، این گمرک نسبت به استقرار شیفت‌های کاری اقدام کرده است.

شریفی با اشاره به اینکه گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه در سال 92 فعالیت خودر را آغاز کرده است گفت: با ارائه این خدمات گمرکی در اینمنطقه دیگر نیازی به مراجعه تولیدکنندگان به سایر گمرکات کشور نیست چون پیش ازاین، صاحبان صنایع باید برای انجام این امور گمرکی به سایرنقاط کشور مراجعه می‌کردندکه این مساله موجب اتلاف وقت و هزینه‌های سربار زیادی بود.

وی افزود: استقرار گمرک و رونق فعالیت‌های گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه منجر به فعال شدن روند صادرات و واردات شده و حجم عظیمی از سرمایه‌گذاران متقاضی را روانه این منطقه کرده است .

رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه بااشاره به برخورداری وارد کنندگان و صادرکنندگان از مزایای منطقه ویژه اقتصادی گفت: در حال حاضر دو گمرک فعال شامل گمرک منطقه ویژه اقتصادی و همچنین گمرک فرآورده های نفتی (هاب سوخت ) فعال هستند و ارائه خدمات می دهند.

گفتنی است؛ شهر صنعتی کاوه با بیش از 500 واحد صنعتی بزرگترین شهرصنعتی کشور است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو