توزیع 95 هزار و 600 بروشور راهنما به گردشگران جزیره قشم

رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از توزیع 95 هزار و 600 بروشور راهنما به گردشگران نوروزی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده با اشاره به فعالیت های حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات در ایام نوروز 97، گفت: از 25 اسفند ماه 96 تا هشتمین روز از ایام نوروز امسال، در تمامی مبادی ورودی و اقامتگاه های جزیره تعداد 95 هزار و 600 بروشور با محتوای "راهنمای سفر به جزیره قشم " در اختیار گردشگران نوروزی قرار گرفته است.
وی با اشاره به نیاز برای چاپ مجدد این بروشورها، از استقبال مردم و روند رو به رشد ورود مسافران در این ایام، خبر داد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، بخش هایی از فعالیت های انجام شده در این کمیته را نام برده و عنوان کرد: در این ایام یک هزار و 460 عکس  و 280 فیلم از فعالیت های کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سطح جزیره تهیه شده و 177 فیلم یک دقیقه ای خبری با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری و مصاحبه با مسافران وگردشگران از سراسر کشور در جزیره قشم، تدوین گردیده است.
مرتضی شیخ زاده از درج 705 مطلب در کانال اطلاع رسانی،  انعکاس 565 خبر نوروزی از جزیره قشم در رسانه ها ی کشور، همچنین درج 68 خبر با محتوای مصاحبه رییس و اعضای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اطلاع رسانی امور خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، جاذبه ها، گرشگری و ...  به همراه  77 مورد گزارش تصویری در سایت و کانال سازمان ( از جاذبه ها، خدمات، مسافران، کمپ پارک ها، مصاحبه مدیران، ژئوسایت ها، ورودی ها و جلسات ستاد و ....) و 363 مورد تیزر های پخش شده در صدا و سیمای کشور و استان، خبر داد.
وی سایر فعالیت های کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی را نام برده و ادامه داد: اطلاع رسانی های روزانه مورد نیاز مسافران، اطلاع رسانی روزانه پروازها، اطلاع رسانی روزانه وضعیت بنادر و اطلاعات مربوط به امور بنادر، اطلاع رسانی شرایط اسکله ها، ارسال گزارش تصویری های زمینی – هوایی از جزیره و سایت های مختلف گردشگری، اطلاع رسانی فعالیت کمیته ها و اعضا "برای مثال آمار هلال احمر، درمانگاه خلیج فارس، بهداشت، بازرسی، خدمات امور شهری، پاکبان ها، ژئوسایت ها، امور فرهنگی، نماز و نماز خانه ها و اطلاع رسانی آمار ورود و خروج مسافر از تمام مبادی ها، از دیگر فعالیت های این کمیته است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.