لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه گردشگری دریایی در بندر نوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر گفت: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در گردشگری منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر یک ضرروت است.

به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور در نشست هم اندیشی مسئولان اجرایی شهرستان نوشهر برای توسعه گردشگری دریایی و اجرای پروژه های ساحلی شهری افزود: سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی موجب ایجاد اشتغال و تولید ثروت برای منطقه خواهد شد.

 

جانمایی گردشگری دریایی در استان به همکاری بخش خصوصی

انزان پور با اشاره اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه گردشگری دریایی، گفت: مطالعات شناسایی و جانمایی مکان ها و مسیر های مناسب گردشگری دریایی در سواحل استان، از سوی این اداره کل و با همکاری مشاور بخش خصوصی در سال گذشته انجام شد.

 

 سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی موجب تولید ثروت  می شود

وی با اشاره به ضرورت تعامل هر چه بیشتر بین بندر و شهر نوشهر و لزوم همسو شدن پروژه های مشترک شهری و بندری در حوزه گردشگری دریایی افزود: احداث سامانه رسوب گیر بندر نوشهر از مهم ترین طرح های توسعه ای در دست اقدام است. در صورت اجرایی شدن این طرح ۱۴هکتار زمین استحصال خواهد شد که قابلیت تجاری و گردشگری مناسبی برای منطقه ایجاد خواهد کرد.

 

احداث راه دسترسی بندر نوشهر

 قاسم احمدی، نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، گفت:احداث راه دسترسی بندر نوشهر یک ضرورت است که سازمان بنادر در حال پیگیری آن می باشد.همه ما باید تلاش کنیم این پروژه مهم و حیاتی هر چه زودتر عملیاتی شود تا مردم منطقه از نتایج آن بهره مند شوند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو