بازتاب رویدادهای نوروزی جزیره قشم در خبرگزاری های کشور

رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از انتشار دو هزار و 281 مورد خبر در حوزه اطلاع رسانی رویدادهای ستاد نوروزی و بازتاب اخبار جزیره قشم در نوروز 97 خبر داد.

به گزارش فرینا، در آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که به منظور بررسی عملکرد کمیته های دهگانه این ستاد در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار گردید، مرتضی شیخ زاده گفت: انتشار دو هزار و 281 مورد خبر از فعالیت های کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در کلیه خبرگزاری ها و شبکه های اطلاع رسانی حاصل بخشی از تلاش های کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی است.
وی از تولید 300 کلیپ یک دقیقه ای، چاپ 200 هزار نسخه بروشور راهنمای مسافران، نقشه شهر و جزیره قشم در چهار نوبت، طراحی و اجرای دو هزار و 123 مترمربع بنر در حوزه های اطلاع رسانی و 575 عدد بیلبورد خبر داد.
رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به تبلیغات استانی توسط این ستاد افزود: بیلبوردهای تبلیغاتی به هدف معرفی جذابیت های گردشگری جزیره قشم در چندین استان کشور همراه با پخش تیزرهای تبلیغاتی از شبکه های سراسری رونمایی گردید.
در ادامه این گزارش وی از اکران برنامه تلویزیونی به نام "شهر به شهر" در شبکه سراسری با محتوای معرفی فرهنگ و اقلیم جزیره قشم و اجرای 35 برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی در شبکه استانی خبر داد.
به گفته مرتضی شیخ زاده برپایی و تجهیز نمازخانه های ثابت و سیار، نصب 468 پلاکارد با مفاهیم دینی-مذهبی، استقرار غرفه های فرهنگی با برگزاری 48 مسابقه فرهنگی در اماکن پرتردد، اجرای المان های سفره هفت سین در بندر شهید ذاکری، بندر لافت، بندر درگهان و فرودگاه از دیگر خدمات کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی در این ایام بوده است.
وی در پایان به اجرای 68 مورد از جشن ها و آیین های بومی-محلی در کلیه مبادی ورودی و خروجی جزیره قشم به منظور استقبال و بدرقه گردشگران نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: پیشواز و بدرقه مهمانان با برگزاری مراسمی آیینی از بطن جزیره قشم، بسیار مورد اقبال و پسند گردشگران واقع شد به طوری که بازخوردهای خوبی در شبکه های مجازی حاصل شد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو