افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم در نوروز 97 خبر داد.

حمیدرضا مومنی در گفتگو با خبرنگار فرینا گفت: در نوروز97 شاهد افزایش 19 درصدی در ورود گردشگر به منطقه آزاد قشم بودیم که این عملکرد بسیار خوب و رضایت بخش ارزیابی می شود. 
وی افزود: اقامت در جزیره قشم به 4 شب رسیده است که افزایش خوبی نسبت به گذشته دارد که در این میان وجود کاشانه مهمان ها کمک بسزایی در این افزایش داشت.
مومنی ادامه داد: 40 درصد از 712 هزار نفری که در ایام نوروز97 به جزیره قشم سفر کرده اند در کمپ های پیش بینی شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم اسکان داده شده اند این در حالی است که این میزان مسافر در سالهای گذشته در معابر عمومی اسکان داشته و ساماندهی خاصی نداشتند. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: از طریق توزیع فرم های نظر سنجی میان مسافران افزایش رضایتمندی آنها به دست آمد البته مشکلاتی در برخی بخش ها وجود دارد اما رضایتمندی عمومی؛ «مطلوب» گزارش شده است. 
مومنی افزود: درآمد کسبه منطقه آزاد قشم در ایام تعطیلات نوروز حدود 700 میلیارد تومان (از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین ماه 97)  تخمین زده می شود.   
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ماندگاری تعرفه پایین آمده ی عوارض ورود خودرو به جزیره قشم برای قشموندان گفت: عوارض ورود خودرو به جزیره قشم ویژه قشموندان و بومیان همچنان 3750 تومان خواهد بود و فعلا به قوت خود باقی است.
 

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو