توسعه گردشگری جزیره قشم در نوروز 97

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد خدمات اجرایی سفر قشم، توسعه گردشگری در جزیره را به عنوان عاملی جهت مدیریت خوب ترافیک شهری و حوادث در سال 97 عنوان کرد.

به گزارش فرینا، در آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که به منظور بررسی عملکرد کمیته های دهگانه این ستاد در 15 فروردین ماه 97 در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار گردید، حسین رفیعی گفت: توسعه گردشگری در جزیره و هماهنگی و همدلی مثال زدنی کمیته های دهگانه ستاد، عاملی جهت مدیریت خوب ترافیک شهری و خلق نوروزی بدون حادثه و ایمن در جزیره قشم در نوروز 97 بود.
به گفته وی، تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر تعامل نزدیک بین مجموعه های ستادی و برگزاری جلسات مستمر با حضور پررنگ ایشان، کارنامه عملکردی مطلوبی را رقم زد.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد خدمات اجرایی سفر قشم، تلاش های همکاران معاونت فنی و زیربنایی در اصلاح نقاط حادثه خیز و خطرآفرین و نقش عمده ای که در کاهش آمار تصادفات جاده ای داشته، هماهنگی بین نیروهای انتظامی،پلیس راه و راهور در تامین امنیت گردشگران و نظم عمومی شهرستان قشم، همچنین همدلی سایر کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم را عامل امنیت پایدار توام با آرامش جزیره قشم دانست که رضایتمندی مهمانان نوروزی را در پی داشته است.
حسین رفیعی ادامه داد: تلاش های شبانه روزی عوامل انتظامی، پلیس راه و راهور، پوشش مسیرهای پرتردد، مدیریت ترافیک شهری، مدیریت صحیح در توزیع متناسب گردشگران در سطح جزیره  و برنامه ریزی و همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، حوادث و تصادفات جاده ای و درون شهری در سفرهای نوروزی امسال نسبت به نوروز 96 را به صورتی چشمگیر کاهش داد به طوری که تعداد تصادفات منجر به فوت 75 درصد و تعداد فوت شدگان 86 درصد کاهش یافت.
وی با اشاره به استقرار 16 ایستگاه پلیس در شهر قشم، و حضور پررنگ این نیروهای خدوم در تمامی بنادر مسافری و اسکله های گردشگری همچنین تعامل بسیار نزدیک کمیته حمل و نقل، افزود: در تعطیلات نوروزی امسال، پنج هزار و 633 مورد بازدید از جمله اقدامات کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد خدمات اجرایی سفر قشم در حوزه های مختلف بوده است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو