تامین آب مورد نیاز شهر صنعتی کاوه در اولویت برنامه های سال جاری است

معاون امورشهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از مهمترین برنامه‌های این مجموعه درسال جاری است.


به گزارش فرینا، داود ناصری امید در جریان بازدید خط انتقال آب از منطقه سید قلی به شهر صنعتی کاوه با اشاره به بحران کمبود آب در کشور افزود: تامین آب مورد نیاز شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور یک اقدام مهمو کم نظیر است.

ناصری امید گفت: پروژه خط انتقال آب از مزرعه سید قلیبه شهرک صنعتی کاوه به طول 22 کیلومتر در سه فاز در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه قسمتی از خط انتقال آب از حوزه شهری عبور می‌کند، افزود: با مجموعه شهرداری جلسات متعددی برگزار شد و طبق توافقات به عمل آمده بزودی عملیات حفاری در حوزه شهری آغاز می‌شود.

معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه ادامه داد: پروژه خط انتقال آب از تیرماه سال گذشته آغاز شده و فاز نخست آن به طول 10 کیلومتر از مزرعه سید قلی تا ورودی شهر ساوه (پلیس راه ساوه ـ همدان) و فاز دوم آن نیز از شهر صنعتی کاوه تا شهرک علوی در حال اجراست. فاز سوم آن نیزاز شهرک علوی تا ورودی ساوه ( پلیس راه ساوه همدان ) است.

ناصری امید بااشاره به مشکل بیکاری در کشور افزود: به منظور توسعه اشتغالزایی و تسهیل در بخش سرمایه‌گذاری، شرکت شهر صنعتی تمام توان خود را برایفراهم ساختن زیرساخت‌ها بکار گرفته که سرمایه‌گذاران دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

وی با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر حمایت از کالایایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: این مهم رسالت شرکت شهر صنعتی کاوه را به عنوان یک قطب اشتغالزایی و تولید کالایایرانی در حوزه تحقق شعار سال دو چندان می‌کند.

معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در پایان افزود: شهر صنعتی کاوه در رشد و توسعه کشور نقش مهمی دارد و لازمه تقویت شهر صنعتی کاوه و منطقه ویژه اقتصادی به منظور رونق بیشتر اشتغال همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولان با این مجموعه است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو