برگزاری جشنواره "جزیره سبز، روستای پاک" در قشم

مدیر کل خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جشنواره "جزیره سبز، روستای پاک" با هدف پاکسازی روستاها و سواحل جزیره از زباله همزمان با "روز زمین پاک" خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی با اعلام این خبر بیان کرد: در این جشنواره تمامی روستانشینان جزیره حضور دارند، به تعداد مورد نیاز هر روستا،کیسه زباله، دستکش و ماسک توزیع می شود و با همکاری شرکت تعاونی کارکنان سازمان، ماشین آلات حمل زباله برای جمع آوری و انتقال زباله از روستاها به محل دفن، آماده خواهد بود.
وی در تشریح برنامه های جانبی این جشنواره اظهار داشت: تجلیل از شرکت کنندگان در این اقدام محیط زیستی با اهدای جوایز، انتخاب برترین روستای پاک در جزیره و اعطای جایزه به برترین عکس منتخب جشنواره با همکاری و حمایت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان از مهمترین رویدادهای جشنواره "جزیره سبز، روستای پاک" است.
مدیر کل خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از نگاه مثبت و زحمات دهیاری های جزیره در اطلاع رسانی و تشویق مردم به شرکت در این جشنواره، از تلاش های اداره کل محیط زیست و مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم، دانشگاه ها، مدارس و سایر نهاد هایی که در برپایی این رویداد پسندیده نقش داشتند، قدردانی کرد.
لازم به ذکر است، جشنواره "جزیره سبز، روستای پاک" به مناسبت روز زمین پاک در دومین روز اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر روستاهای جزیره قشم برگزار می شود.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.