قشم دارای پایین ترین نرخ بیکاری در کشور است

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم جامعه کارگری را ستون اقتصاد کشور دانست و اظهار کرد: سرمایه، دانش و فناوری با وجود کارگران و کار ارزشمند آنان معنا می یابد.

به گزارش فرینا، سعید بنی عامریان در آئین قدردانی از کارگران زحمتکش جزیره قشم گفت: برای رقابت اقتصادی در دنیا، باید هزینه ها را کاهش و کیفیت را افزایش داد و لازمه تحقق این موضوع فراهم آوردن امنیت و رفاه برای کارگران و کاهش هزینه های زندگی این گروه تلاشگر است.
وی ادامه داد: هم اکنون مدیرعامل سازمان منطقه آزاد فردی، اجرایی، عملگرا و آشنا به مشکلات تولید، کار و کارگر می باشد و تلاش دارد با افزایش میزان اشتغال در جزیره احساس امنیت را به خانواده ها هدیه دهد.
بنی عامریان گفت: تدبیر و پشتکار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ایجاد تعادل و توازن در توزیع امکانات و مشاغل در سطح جزیره منجر به ایجاد 56 هزار شغل و به دست آوردن عنوان پایین ترین نرخ بیکاری در سطح کشور برای جزیره قشم شده است.
وی عنوان کرد: سال 97 به دستور مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و سازمان منطقه آزاد قشم خود را موظف می داند با تمام تلاش در جهت تحقق این شعار و دستیبابی به خودکفایی عمل کند.
بنی عامریان به مقام ارزشمند کارگر در دین اسلام اشاره کرده و یادآور شد: در کشوری زندگی می کنیم که مسلمانی و ایرانی بودن یک ویژگی برجسته است و در فرهنگ و در دین ما بر مقام ارزشمند کارگر و اهمیت کار تاکید فراوانی شده و بالاترین افتخار در سنت ما، کار و تلاش و به دست آوردن لقمه حلال است.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای کارگران و پیشتازان عرصه اقتصاد گفت: همه کارگران و تلاشگران جزیره قشم شایسته تقدیر و تجلیل هستند.
در این مراسم حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هدایت کمالی رییس دادگستری شهرستان قشم، رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به همراه معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، همچنین شهردار و سایر مسئولین شهرستان حضور داشتند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو