همت بانوان دهیار جزیره قشم در آبادانی روستاها قابل تقدیر است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تلاش جامعه بانوان جزیره قشم مخصوصا زنانی که مسئولیت دهیاری را به دوش گرفته اند، برای سهیم بودن در حل مشکلات جامعه محلی و کمک به توسعه روستایی را قابل تقدیر دانست.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دومین نشست هم اندیشی نمایندگان شوراها و دهیاران، گفت: وجود دو دهیار بانو در بین دهیاران جزیره قشم بیانگر دغدغه این بخش بزرگ از جامعه در همیاری و ارتقای سطح امکانات و کیفیت زندگی در جزیره است و ما مکلف هستیم قدردان زحمات آنها باشیم.
وی ضمن قدردانی از حضور دهیاران بانوی روستای تم گز و نقاشه، در جهت رفع مشکلات این دو روستا قول مساعدت و همکاری داد و تاکید کرد تا در اسرع وقت ضمن بازدید از این دو‌ روستا مشکلات این دهیاران در اولویت قرار گیرد.
از بین 67 روستای جزیره قشم، دهیاری دو روستای تم گز و نقاشه پیشتاز در واگذاری مسئولیت سکان داری روستا به بانوان بوده اند.
شایان ذکر است پس نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای جزیره، حمیدرضا مومنی با همراهی معاون فنی و عمرانی و ‌جمعی از مدیران این سازمان از روستای نقاشه بازدید و در نشست اختصاصی با دهیار و اعضای شورای روستا و‌جمعی از معتمدین مشکلات و چالش های این روستا را بررسی کردند.
در این نشست سمیه خانگاه دهیار روستای نقاشه از فقدان سیستم لوله کشی آب آشامیدنی و ساختمان چند منظوره دهیاری و شورای روستا و سالن اجتماعات به عنوان 2 مشکل اساسی این روستا یادکرد و مدیرعامل منطقه آزادقشم نیز دستور ویژه جهت بررسی مشکلات و برنامه ریزی به منظور محقق شدن خواسته دهیار و مردم روستای نقاشه را صادر کرد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو