بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در حاشیه بازدید از تاسیسات زیربنایی و پروژه‌های پتروشیمی در عسلویه، از پروژه شهرک مسکونی گلستان در شیرینو و منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان بازدید کرد.

به گزارش فرینا، سیدرضا نوروززاده به همراه مدیران این مجموعه از مراحل پایانی تکمیل شهرک مسکونی گلستان بازدید کرد. این شهرک قرار است تا پایان مهرماه امسال تکمیل شود و در مرحله نهایی ۳۲۴ واحد را به کارکنان واحدهای پتروشیمی متقاضی اسکان مجردی تحویل می‌دهد.

نوروززاده در ادامه از مراحل تکمیل شرکت پتروشیمی دماوند نیز بازدید کرد. این مجموعه تامین یوتیلیتی طرح‌های جدید پتروشیمی فاز ۲ را بر عهده دارد.

وی همچنین از روند آزادسازی و استحصال زمین از دریا، احداث کانال انتقال آب‌های سطحی و منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان بازدید کرد. منطقه اقتصادی انرژی‌بر پارسیان برنامه‌ای مفصل را برای حضور و فعالیت مجتمع‌های پتروشیمی، آلومینیوم و فولاد و صنایع پایین‌دستی هر یک از این صنایع پیش‌بینی و مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

این مجموعه هم‌اکنون مشغول آماده‌سازی اسکله بندرگاه خود است و به گفته شاهرخی، مدیرعامل امنطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، سرمایه‌گذاران زیادی برای آغاز فعالیت در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند، اما هنوز برای تامین خوراک این مجموعه و دسترسی‌های زیربنایی نیاز به هماهنگی و همراهی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این بازدید برای تسریع روند فعال شدن این منطقه مهم اقتصادی قول مساعد داد.

نوروززاده با اشاره به جلسه مشترک با وزیر نفت برای رفع موانع سرمایه‌گذاری گفت: تامین بسیاری از نیازهای این مجموعه و همراهی با سرمایه‌گذاران خصوصی وظیفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و ما این مسئولیت را در کنار انواع تضمین‌ دولتی انجام می‌دهیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو