حمایت از تولید صادرات گرا در منطقه آزاد اروند 

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند حمایت از فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را از مهم‌ترین شاخص‌ها و اولویت‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: از تولید با رویکرد صادرات در این منطقه آزاد حمایت می‌شود.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی افزود: از تولید کالاهای دارای پتانسیل برای صادرات در محدوده منطقه آزاد اروند حمایت کرده و زمینه حضور آن‌ها را در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی فراهم می‌کنیم.

موسوی، کشور عراق را مقصد اصلی بیشتر تولیدات ساخت منطقه آزاد اروند عنوان کرد و گفت: اکنون جلسات متعددی با اتاق بازرگانی عراق و نخبگان تجاری و اقتصادی این کشور برای آشنایی و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های مستقر در آبادان و خرمشهر برگزارشده است.

وی با اشاره به صادرات 92 میلیون دلار کالای غیرنفتی از بندر خرمشهر در سال گذشته افزود: صادرات کالا از بندر خرمشهر نسبت به مدت مشابه در سال قبل 75 درصد رشد داشته است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و زمانی تولیدکنندگان، ایجاد توازن در زنجیره تولید و همچنین کاهش مراجعه تولیدکنندگان به سازمان منطقه آزاد اروند از ابتدای سال جاری پروانه بهره‌برداری صنعتی تولیدکنندگان سایت صنعتی منطقه آزاد اروند با شرایط و ضوابط خاص به‌صورت سه‌ساله صادر می‌شود.

موسوی گفت: در سال جاری به دنبال این هستیم که تمام خدمات به‌صورت الکترونیکی در اختیار سرمایه گذران قرار گیرد تا سرمایه‌گذاران معطلی کمتری درروند اداری داشته باشند.

برچسب ها : اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.