همکاری ایران و نروژ در زمینه بهبود ایمنی در صنعت پتروشیمی

مدیر بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری‌ شرکت‌های ایرانی و نروژی در زمینه بهداشت، ایمنی، محیط زیست (HSE) در صنایع پتروشیمی گسترش خواهد یافت.

به گزارش فرینا، سعید باغبانی افزود: اولویت ما در سال ۹۷ تکمیل تجهیزات، رسیدگی به ایستگاه‌های آتش‌نشانی و استقرار سیستم مدیریت ایمنی یا PSM در کنار ممیزی ایمنی در فرآیند تولید است.
 
باغبانی گفت: همسو با اولویت‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست نشستی با یک شرکت نروژی در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار کردیم که در سه حوزه آموزش، مشاوره و تامین نیاز فعالیت می‌کنند، در این جلسه برای ممیزی ایمنی و استقرار سیستم مدیریت ایمنی مذاکره شد.
 
وی درباره دیدارهای انجام شده در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران افزود: جلسه‌ای با شرکت صاایران برای آشنایی با پهبادهای تولیدی این مجموعه خواهیم داشت. فیلمبرداری از حادثه در زمان بحران به وسیله پهباد امکان مناسبی برای مدیریت بحران به فرمانده عملیات می‌دهد.
 
مدیر بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در زمینه محیط زیست با نصب سنسورهای خاص روی پهباد امکان پایش آب دریا و کنترل وضع وجود دارد.البته در پروژه خط لوله اتیلن غرب قرار بود از پهباد برای کنترل خط استفاده شود، اما با وجود طولانی بودن خط امکان پذیر نبود.
 
باغبانی افزود: یکی از وظایف پدافند غیرعامل پیگیری کاهش آسیب‌پذیری هاست بر همین اساس تامین قطعات و نیازمندی های تولید برای پایداری تولید در زمان تحریم و حرکت همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی یکی از وظایف پدافند غیرعامل است؛ بر همین اساس نمایشگاه و ارائه توانمندی‌ها و شناخت نیازمندی‌ها مصداق پدافند غیرعامل است. همکاری‌های نمایشگاهی در این زمینه کمک بسیاری به صنعت می‌کند.
 
وی در پایان یادآور شد شرکت‌ها در سال‌های اخیر در زمینه اچ‌اس‌یی پیشرفت‌های بسیار مطلوبی داشته‌اند و اکنون درمسیر خوبی قرار دارند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو