امنیت، عامل صنعتی شدن منطقه آزاد ارس

وجود امنیت ، شمالی ترین نقطه صفر مرزی ایران را صنعتی و اقتصادی کرده است.

به گزارش فرینا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این مطلب در بازدید از پاسگاه های مرزبانی جلفا افزود : رونق اقتصادی و صنعتی منطقه آزاد ارس در شمالی ترین نقطه صفر مرزی ایران را مدیون مرزبانان و حافظان امنیت و تمامیت ارضی هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در بازدید از نوار مرزی و پاسگاه های مرزبانی شهرستان جلفا افزود : امنیت این بخش از مرزهای کشور به همت حضور مرزبانان غیور میسر می شود.
امام جمعه تبرییز همچنین در بازدید از سامانه مانتیتورینگ سازمان منطقه آزاد ارس گفت: این منطقه مجهزترین و به‌ روزترین سامانه‌ کنترل قاچاق را در کشور داراست .
وی خاطرنشان کرد : وجود سامانه مانتورینگ برای جلوگیری از تخلفات و قاچاق کالا بسیار مهم است.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: برای حمایت از محصولات تولید داخل باید جلوی واردات کالاهایی که مشابه ایرانی دارند ، گرفته شود.
وی ادامه داد : جلوگیری از قاچاق یکی از الزامات موفقیت در اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه در منطقه آزاد ارس اقدامات ارزشمندی در این خصوص انجام شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز گفت: در وضع کنونی کشور ، مناطق آزاد می توانند به عنوان موتور پیش برنده اقتصاد کشور فعالیت کنند.
محسن نریمان افزود: منطقه آزاد ارس به عنوان مکملی برای ارتقای جایگاه اقتصادی استان است.
بازدید از پاسگاه مرزی مارازاد ، ریاحی و پل چوبی ، بازدید از دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس، حضور در مزار شهدای 1320 هجری شمسی ،مسجد در حال احداث جلفا ، زیارت مزار شهدای گمنام شهرستان و بازدید اتاق مانیتورینگ ارس از برنامه های دیگر سفر نماینده ولی فقیه در استان به جلفا بود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو