صرف 38 میلیارد تومان در بخش ورزش در منطقه آزاد اروند

قائم‌ مقام سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با معاون وزیر ورزش گفت: ما بر اساس نیازهای شهر در زمینه‌های مختلف عمل می‌کنیم. در آبادان و خرمشهر 38 میلیارد تومان در 4 سال در بخش ورزش هزینه کردیم.همچنین در بخش‌های درمان، عمران روستایی و شهری و آموزش‌وپرورش نیز اعتباراتی تخصیص دادیم.

عبدالله کعبی گفت: نحوه همکاری ما با دستگاه‌های اجرایی به این شکل است که 50 درصد کار را تقبل کنیم و مابقی را سازمان یا نهاد مربوطه پرداخت می‌کند.
کعبی ادامه داد: منطقه آزاد اروند تنها جایی است که بالای 85 درصد درآمد خود را صرف هزینه‌های عمرانی کرده و کمترین هزینه ما صرف اعتبارات جاری می‌شود تا بخش عمران توسعه پیدا کند.
وی گفت: آمادگی داریم با وزارت ورزش هم همکاری داشته باشیم و هرچقدر اعتبار تخصیص داده شد به همان میزان نیز از طرف ما پرداخت می‌شود.

620 رویداد ورزشی در 8 ماه در منطقه آزاد اروند برگزارشده است
پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با معاون وزیر ورزش در سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طی ماه‌های گذشته موافقت شد هیئت‌های ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند فعالیت کنند و تاکنون 17 هیئت ورزشی به همین منظور معرفی شدند.
ادیبی اذعان داشت: اخیراً تعدادی تیم‌های ورزشی از منطقه آزاد اروند در رشته‌های مختلف رکوردهایی را در کشور زدند و توانستیم در رشته بوکس هم سهمیه جدیدی کسب کنیم.
مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: قبلاً تمامی ورزشکاران منطقه باید برای حضور در مسابقات کشوری در مسابقات استانی شرکت می‌کردند اما امروز دیگر با این شرایط مواجه نیستیم.
وی خاطر نشان کرد:620 رویداد ورزشی در 8 ماه در منطقه آزاد اروند برگزارشده است که 13 مسابقه قهرمانی کشوری،70 مسابقه استانی، 203 محلی و 10 دوره‌های مربی‌گری ازجمله این رویدادها بوده‌اند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.