تقدیر از مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس در جشن خانه تئاتر

در جشن خانه تئاتر کشور از مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس، تقدیر شد.

به گزارش فرینا، ابراهیم نصیری در این مراسم به پاس برگزاری موفقیت آمیز 5 دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس، مورد تقدیر قرار گرفت.
در متن نوشته شده در این لوح به اعتلا و ارتقای جایگاه تئاتر خیابانی کشور با برگزاری مستمر جشنواره تئاتر خیابانی ارس، اشاره شده است.
در این جشن که با حضور سامان خلیلیان، مجید امرایی، عباس درویش نژاد، عباس عظیمی، شهرام کرمی و مرتضی وکیلیان برگزار شد، لوح تقدیر و جوایز مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس، با امضای سهراب سلیمی دبیر جشن هفته تئاتر و اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر به ابراهیم نصیری اهدا شد.
مراسم اختتامیه جشن کانون کارگردانان خانه تئاتر و گردهمایی نمایشگران تئاتر خیابانی در پانزدهمین جشن خانۀ تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. جشن خانه تئاتر یکی از رویدادهای مهم تئاتری است که هر ساله با حضور تمام فعالان این عرصه هنری از سراسر کشور در تهران برگزار می شود.
گفتنی است، پنجمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس در نوروز 97 و همزمان با روز جهانی تئاتر در منطقه آزاد ارس آغاز و 60اجرا طی 4 روز برگزار شد. پنجمین دوره این جشنواره با حضور هنرمندان و گروه های تئاتری از استان های شمالغرب و مناطق آزاد کشور همراه بود. دوره آتی این جشنواره نیز به سنت سال های گذشته، نوروز 98 در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو