دهکده سلامت در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام احداث می شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه پیام با بیان اینکه 30 هکتار در فرودگاه پیام برای احداث دهکده سلامت اختصاص یافته است، گفت: طراحی و برنامه‌ریزی این دهکده سلامت در فرودگاه پیام در حال انجام است و این کار در نظر گرفته شده و زیرساخت آن آماده می‌شود.

به گزارش فرینا، سعید زرندی در مراسم رونمایی از 6 بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه پیام که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد افزود: در مرحله اول برای اورژانس هوایی با حمایت و دستور وزیر ارتباطات 2 فروند بالگرد فرودگاه پیام در اختیار اورژانس هوایی کشور قرار گرفت.

زرندی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شرکت اورژانس هوایی را در خود جای داده است، گفت: اولویت‌های اساسی و اصلی این فرودگاه هایتک، برق و الکترونیک است.

وی افزود: سرمایه گذاری در تجهیزات پزشکی و درمانی و بهداشتی از اولویت‌های دیگر منطقه ویژه اقتصادی پیام است که در مجموع این مورد 50 درصد سرمایه‌گذاری سال قبل این فرودگاه را شامل می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام با اشاره به اینکه مجموعه پیام اولین منطقه پذیرا از شرکت بالگردهای هوایی کشور است، گفت: طراحی برای بک شهر فرودگاهی نوین در پیام در حال انجام و برنامه‌ریزی است.

زرندی با بیان اینکه 30 هکتار در فرودگاه پیام برای احداث دهکده سلامت اختصاص یافته است، افزود: طراحی و برنامه‌ریزی این دهکده سلامت در فرودگاه پیام در حال انجام است و این کار در نظر گرفته شده و زیرساخت آن آماده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه پیام کرج یک زیرساخت نمونه برای سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: زیرساخت‌های هوایی و صنعتی فرودگاهی پیام برای این سرمایه‌گذاری آماده بوده و ماموریت اصلی این فرودگاه، سرمایه‌گذاری است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.