رونمایی از ۶ بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه پیام با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه اورژانس هوایی یکی از اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش فرینا، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم بهره برداری از ۶ بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه پیام با اعلام این مطلب افزود: توسعه ناوگان هوایی برای اورژانس یکی از اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بود

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: در این مسیر با سختی ها و دشواری هایی مواجه بودیم که نسبت به همه آنها اشراف کامل داشته و دارم و ادامه کار نیز قطعا با سختی هایی همراه است.

وی افزود: این ۶ بالگرد که امروز مراسم رونمایی از آن انجام می شود بعد از دو سال پیگیری تلاش و مذاکره به پرواز در می آید و به زودی ۶ فروند بالگرد دیگر، به اسکادران اورژانس هوایی اضافه خواهد شد.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ویژگی هایی که این بالگردها دارند گفت: این بالگرد ها بسیار سبک و دارای قدرت مانور بالایی هستند و می توانند خدمات اورژانس هوایی را به سرعت ارائه دهند و با وارد نمودن این بالگردها این نوع خدمات برای اولین مرتبه در کشور ارائه می شود و در واقع ، همه این کارها برای رضایت مردم است .

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: شخصا فکر می کنم زمانی از اورژانس هوایی می توان احساس رضایت نمود که این بالگردها در مناطق و روستاهای دور افتاده پیرزن و پیرمردی را نجات دهند و به نظرم این اقدام، یک کار انقلابی محسوب می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: از فرودگاه پیام، جناب آقای دکتر زرندی به دلیل همکاری هایی که با اورژانس هوایی دارند تشکر ویژه دارم و آرزوی توفیق و موفقیت برای وی و همکارانشان در پیام دارم و از اینکه پذیرای دوستان ما در اینجا هستند و امکانات خدمت به مردم استان های تهران و البرز را فراهم ساختند تشکر می کنم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.