راه‌اندازی دفتر سرمایه‌گذاری در فرمانداری پارسیان

فرماندارشهرستان پارسیان از راه‌اندازی کارگروه سرمایه‌گذاری در فرمانداری این شهرستان خبرداد.

به گزارش فرینا، محمد رادمهر افزود: این دفتر به منظور تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و بررسی و رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران تشکیل شده است.

رادمهر گفت: با توجه موقعیت جغرافیای شهرستان پارسیان و داشتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ملی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، صادرات، تجارت، آبزی‌پروری، کشاورزی،گردشگری و بوم گردی است.

رادمهر با اشاره به این که شهرستان پارسیان با داشتن چنین ظرفیت‌هایی می‌تواند در کشور مطرح گردد، افزود: تشکیل این دفتر برای حمایت و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رسیدگی به مسائل سرمایه‌گذاران و برداشتن موانع آن در امر سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان این که منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر شهرستان پارسیان بهترین منطقه برای توسعه و رشد در امر سرمایه‌گذاری شناخت شده، گفت: احداث بزرگترین بندر پارسیان در این شهرستان با نوزده پست اسکله و با ظرفیت چهل میلیون تن کالا و ایجاد 76 هزار شغل مستقیم و سرمایه‌گذاری ١٧٠میلیون یورو می‌تواند تحولات بزرگ بین‌المللی را در این شهرستان و حتی در کشور رقم بزند.

رئیس شورای سرمایه‌گذاری شهرستان افزود: علاوه بر ایجاد سرمایه‌گذارهای کلان درمنطقه ویژه پارسیان می‌تواند زمینه صدها سرمایه‌گذاری پایین دستی را در این صنعت بزرگ ایجاد نماید.

رادمهر گفت: فعال شدن مرز رسمی گمرک بندر شیوء و راه‌اندازی خط صادرات، همکاری، توسعه اقتصادی و تجاری این بندر با کشور قطر فرصت‌های شغلی جدیدی را در این شهرستان فراهم می‌کند.

 رئیس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی پارسیان در پایان با اشاره به این که سرمایه‌گذاران می‌توانند به تناسب نیازمندی‌های کشور در این شهرستان سرمایه‌گذاری نمایند، افزود: بندر این شهرستان به واسطه بسیار نزدیک نسبت به سایر بنادر ایران به قطب صادرات ایران به کشور قطر تبدیل می‌گردد و اتاق سرمایه‌گذاری شهرستان آمادگی هرگونه همکاری را با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.