مشوق‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در بازدید مدیرکل گمرک استان از منطقه ویژه اقتصادی بجنورد گفت: سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از مشوق‌های ویژه برخوردار می‌گردند.

به گزارش فرینا، سیاوش وحدت افزود: متقاضیان سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از شش ماه تنفس در پرداخت اقساط خود برخوردار هستند.

وحدت گفت: 20 درصد تخفیف از کل مبلغ قرارداد، برای سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد در نظر گرفته‌شده است.

وی به شرایط واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد اشاره کرد و افزود: شرایط واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد به‌صورت 20 درصد نقد و مابقی اقساط 30 ماهه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: این مشوق‌های فقط برای منطقه ویژه اقتصادی بجنورد بوده و در هیچ‌یک از شهرک‌های صنعتی شهر بجنورد مصداق ندارد.

وحدت افزود: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد دارای امکاناتی چون آب، برق، گاز و مخابرات می‌باشد و عملیات زیرسازی و آسفالت معابر اصلی این منطقه در حال انجام است.

وی گفت: سر درب منطقه ویژه اقتصادی با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال انجام می‌باشد و در محدوده فاز یک این منطقه به‌صورت کامل فنس کشی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با گمرک خراسان شمالی اقدامات لازم جهت استقرار گمرک در این منطقه در حال انجام است.

وحدت گفت: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد با مساحت 355 هکتار می‌باشد که امکانات زیربنایی در 49 هکتار از فاز اول این منطقه در حال تکمیل می‌باشد و هم‌اکنون قابل‌واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، آموزشی و خدماتی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو